نقشه‌ی جدید شهری PUBG تجربه‌ی بازی را دگرگون می‌کند

فصل ده بازی «پابجی» شروع شده و به همراه این فصل، یک نقشه‌ی جدید به این بازی اضافه شده. این نقشه در مقایسه با دیگر نقشه‌های مرسوم بازی پابجی متفاوت است و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد. به همراه فصل دهم، علاوه بر نقشه‌ی جدید قابلیت‌های جانبی دیگری هم به بازی پابجی اضافه شده‌اند و بخش‌هایی از این بازی تغییر کرده‌اند.

بازی پابجی اولین بازی بزرگی است که توانست سبک بتل رویال را در کانون توجه قرار دهد. این بازی صد بازیکن را در جزیره‌ای به جان هم می‌اندازد و تنها بازمانده‌ی این نبرد برنده‌ی بازی می‌شود. سازندگان این بازی هر چند ماه یک‌بار فصل جدیدی را شروع می‌کنند و در هر فصل جدید، با افزودن محتوای تازه به این بازی، از تکراری شدن آن جلوگیری می‌کنند. جدیدترین فصل بازی پابجی که فصل دهم است شروع شده و یک نقشه‌ی جدید را در خود دارد که با دیگر نقشه‌های بازی پابجی متفاوت است.

نقشه‌ی جدید بازی پابجی که Haven نام دارد، یک جزیره‌ی صنعتی است. تا به حال تمام نقشه‌های بازی پابجی مناطقی غالبا طبیعی بودند اما این‌بار این نقشه‌ی بازی، فضایی شهری دارد. نقشه‌ی جدید بازی پابجی بخش‌های مختلفی را مانند کارخانه‌های ذوب‌آهن، معادن، لنگر‌گاه و مناطق مسکونی در خود دارد. معماری جدید این نقشه‌ی بازی باعث می‌شود برخلاف نقشه‌های قبلی بازی پابجی که به طور کلی از زمین‌های مسطح تشکیل شده بودند، حرکت در این نقشه به صورت عمودی هم ممکن شود و جذابیت اصلی این نقشه توانایی جای‌گیری عمودی باشد. تنها ویژگی متفاوت نقشه‌ی Haven معماری شهری آن نیست و این نقشه، بازیکن‌های کامپیوتری را هم در خود جای داده.

منظورمان از بازیکن‌های کامپیوتری بازیکن‌های بدنامی نیست که انگار بازیکن واقعی هستند اما در حقیقت توسط هوش‌مصنوعی کنترل می‌شوند. این نقشه‌ی جدید بازی پابجی رسما دشمنان کامپیوتری که گروهی به نام «پیلار» (Pillar) هستند، دارد تا کار بازیکنان سخت‌تر شود. اولین نوع دشمنان در این حالت هلیکوپتر‌هایی هستند که با نورافکن به دنبال بازیکنان می‌گردند. این ویژگی‌ جدید حس‌و‌حال مخفی‌کاری به بازی پابجی می‌دهد. در صورتی که هلیکوپتر‌ها یک بازیکن را پیدا کنند نوع دوم دشمنان وارد عمل می‌شند. نوع دوم دشمنان تیم پیلار ماشین‌های زرهی هستند که به مسلسل و موشک مجهزند. این ماشین‌های زرهی نابود نمی‌شوند و در صورت روبه‌رو شدن با آن‌ها تنها می‌توان فرار کرد.

رسانه های همکار
استفاده از مطالب نیوکالا مگ برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام دیجی‌کالا مگ و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت نوآوران فن‌آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.